Translate

miercuri, 12 iunie 2013

Multumiri de la Juri

Asa cum am spus poate de multe ori,numarul J-fanilor ma uimeste pe zi ce trece,nu exista zi in care sa nu existe vizualizari.La inceputul creeri acestui blog ma gandeam ca poate nu va fi vizionat.
Imi doream sa am macar 10 vizitatori,nu m-am gandit niciodata ca voi avea 1069 de vizitatori si nu doar din Romania.Pot spune ca numarul tot in crestere imi pare imposibil de crezut.Nu am stiut niciodata ca sunt atat de multi J-fani in toata lumea.Sincer nici nu am crezut ca voi avea vizitatori din Romania avand in vedere ca eu nu cunosc prea multe persoane pasionate de acest stil muzical.
Eu credeam ca J-rock-ul va prinde bine in America sau Japonia 
se pare ca m-am inselat total!!!!
Avem J-fani din aproape toate tarile lumii si inca ma intreb
ESTE OARE BLOGUL ATAT DE REUSIT? pot spune ca atunci cand am creat acest blog a fost de distractie si nu credeam ce de la un singur articol...sa zicem mai plictisitor voi ajunge sa am peste 278 de articole postate.
Ma simt atat de bine vazand ca suntem atat de multi J-fani \(^O^)/
O voi spune inca o data si de 1000 de ori daca este nevoie SUNT TOTAL UIMITA
ARIGATOU MINNA!

\m/ Juri \m/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu